2011-05-20
 09:27:43

Har fått upp ångan

För att ha varit vaken sedan runt 7 tiden i morse så är jag ovanligt mycket på hugget. Göttmos typ. Har hunnit med endel på köpet.
  • Tvätta (håller fortfarande på)
  • Duscha
  • Diska
  • Förbereda lunchen
  • Varit ute snabbisar med doggisarna
  • Plockat lite hemma
Och dagen kommer ju så klart att fortsätta på samma sätt. Ska diska lite till efter att jag har bakat och förberett middagen för kvällen. Tvättens ska röjas undan i all mån jag kan och orkar. Snygga till mig lite ska jag också göra (hur detta nu ska gå). Sen blir de nog att dammsuga och så klart rasta mina underbara tjejer.


Uppdate:
  • Lunchat med Kärleken
  • Tvättat ännu mer
  • Snyggat till mig lite


Ewa
PUBLICERAT: 2011-05-20, 09:31:05 | URL: http://momentwithout.blogg.se/

Sv: Klänningen hittade jag på H&M för 199:- vilket var inte farligt alls.. superskön kommer den vara i sommarvärmen i sommar :D


Louise
PUBLICERAT: 2011-05-20, 10:30:04 | URL: http://wizy.blogg.se/

Skönt när man har dagar då man hinner mycket. Trevlig helg!



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar:


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!