2011-05-31
 14:42:19

Fläska oss på gräset en stund eller tre

Äsch fan.. om man skulle ta och koka en kopp kaffe och sen gå ner och sätta sig på bänken en stund. Låta doggarna njuta på den lilla gräsmattan.
Dom njöt gott när jag va hemma hos Webbe och hämta rabarber. Knappt så att jag fick med mig dom så glinen hem...stackarna...fast sen sitter jag på en "hemlighet" så vem vet vad som kan ske i framtiden.
Sen får jag faen ta och röja undan disken så att jag kan göra en smarrig paj till karln min. Kanske till och med ett par muffins, så han kan ta me till Webbe i morgon, så vidare vi inte tar oss dit i eftermidda eller något och bjuder på paj.
Fläskigt värre..haha..



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar:


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!