2011-05-09
 21:17:45

En bra avslutning och en bra start

Nästan så att jag mår galet bra idag. Eller nu i kväll.
Nattat ungarna för en timme sen. Skit bra. Trallade lite för Eddie. Vikt tvätt och lagt fram kläder till kidsen i morgon. Lekt i sandlådan och ätit santmat (mums). Ja de är väl nästan eftermiddagens och kvällens bestyr i 290 blås bara så där. Varit en lugn och skön avslutning på dagen tycker jag, och en bra start på barnveckan. Heja oss!
Tänkte jag skulle unna karln min lite massage i kväll. Nä, inget snusk (eller de vet man i och för sig aldrig*hihi*). Fast jag vet inte om han typ förtjänar de..han råkade bränna mig lite innan till kvällsmaten. Skulle lägga upp en nygräddad omelett på tallriken och träffade min vänstra tumme med den riktigt varma maten. Het het het!!! Så nu är vänster tumme också lite lätt skadad. Så den där massagen ska jag nog fundera lite extra på..hm..



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar:


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!