2011-05-17
 23:44:24

Disktrasan in slängd...

Nä nu så slänger jag minsann in disktrasen för i kväll.... Lite sleden i kroppen. Undra varför egentligen. Har itne gjort något ovanligt direkt. Nästan en helt vanligt jääävla Tisdag på en jämn vecka. Aja what ever. Onsdag i morgon. Nya arbetstag, eller liknande.
Bio i morgon i alla fall. Till och med bio Premiär!!! Boomchackalak!


Anna - rösta på mig och bli länkad!
PUBLICERAT: 2011-05-18, 09:52:14 | URL: http://annaanstensen.blogg.se/

Kul med bio premiär :)



Det är så att jag tävlar för att bli "Lyssnarnas sommarpratare i P1" den 20:e juli. Vore jättesnällt om du ville rösta på mig. Som tack blir du länkad på min blogg.

Om du inte vill så är det bara att bortse från det här, men skickar länken ifall du vill:

http://sverigesradio.se/sida/artikel.aspx?programid=2071&artikel=4484132



Tack på förhand!



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar:


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!