2011-05-24
 23:25:03

Aska eller snö = jag går inte ut!!!

Om det är vitt på marken i morgon när jag vaknar. Så tänker jag ringa Daniel och säga att han måste komma hem från jobbet för att gå ut med hundarna. Jag tänker inte gå utanför dörren om så är fallet. Aldrig. Spelar ingen roll om det är aska eller snö. Jag vägrar!
Bara så ni vet!!!

Pratade med mamma innan idag.
Vilket alltid är lika trevligt och uppskattat när man inte är helt hundra på sig själv eller livet. Fast det spelar ingen roll när man pratar eller umgås med tanten. Det är allltid trevligt och uppskattat. Min Mams. Min Vän. Samma kött och blod.
Men tillsaken är det, att hon sa att det evetuellt - troligen - skulle bli dåligt väder på grund av den där vulkanen som mullrar lite på Island nu i veckan och till helgen. Men tjena hallå, ny vulkan som mullrar, igen? Vad har jag missat alltså. Slutat titta på nyheterna i 1½ vecka typ eller någpt knappt bara för att det har varit så extremt himla mycket tjöt om han den där kungen som är ute och röjer med halv nakna fruntimmer och har kontakt med den så kallade undervärlden. *suck*. Och eftersom jag inte läser tidningen, kollar nyheterna eller kolla på nätet så har jag tydligen missat att vi har en vulkan som mullrar, igen. Men vad spelar det för roll. Världen skulle ju gått under i helgen. Sicken miss. haha.
Men åter till helgen. Jag och Familjen i Weset ska troligen (mest troligt, om jag får bestämma) ner till mitt "hemland" Skåne. Det är Power Meet i Hässleholm. Tyckte att vi kunde åka ner och hänga lite me Familjen Persson. Sen ska min kusin + familj och även min morbror + fru komma ner. Vilket skulle vara mycket daaaajligt att få möta. Säga Hej så glatt!!!


Annica H
PUBLICERAT: 2011-05-25, 07:56:42 | URL: http://annicaimitten.blogspot.com

Hehe, jag får hoppas att det blir som du vill ;)



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar:


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!