2011-05-10
 18:35:40

Allmänt rött på titsen

Tror jag lyckats råka "bränna" mig lite på bröstet. Kliar. Men det svider inte och är inte så rött. I alla fall inte mer än vad det brukar vara (eftersom jag nu kliar mig en massa så är det ju klart rödare på grund av det).
Får nog fasiken ta en dusch till innan man ska slänga sig under täcket. Ungarna har duschat nyss efter att ha varit i stan med farföräldrarna och myst. Gottegrisar. En annan unna sig själv och doggisarna en promenad i solvärmen. Svettigt, värmeplitor uppstod och lika så skoskav av mina super heta Converse jag knappt använt.
Undra sa flundra om det blir ett lika gott väder i morgon eller om de nu ska bli lite dåligare...man hör så olika ju att man blir helt yr i huvudet. Kanske är yr för att jag dricker för lite vatten. Nää de är nog för att jag tänker för mycket.


Anonym
PUBLICERAT: 2011-05-10, 18:50:08 | URL: http://franceaemelie.blogg.se/

kika gärna in på min blogg & kommentera ngt!:)

Ber om ursäkt om du inte vill ha sånt här!



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar:


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!