2011-03-30
 00:13:30

Mindre lätt shopping på IKEA i morgon

Inte ofta jag typ ser fram i mot att dra till IKEA, men i morgon så ser jag nästan fram i mot de lite så där... Är ju lite smått förändringar på gång här hemma. Så har lite små saker på min lista i morgon jag ska shoppa in till min "stora" lägehnet.
eller  
Bild: IKEA
Dessa tyger från IKEA står överst på min "shoppinglista" i morgon. Visst har jag lite annat innan för pannbeten som skulle behöva följa med mig hem. Men vi får se. Plånboken säger också stopp iböand.
Sen så ska jag dessutom förhoppningsvis kolla på ett balkongbord med stolar i morgon *cross fingers*. Inför balkong säsongen har jag redan inhandlar mina första blommor. Rart och gulligt, mini penser. Så det ska ta och planteras om i morgon hade jag tänkt mig. Köpte dessa blommor på torgen i eftermides när jag kom me tågen från Alvesta. Kliade bara i fingrarna.
Med is i magen kan jag lugnt säga att jag älskar att fixa & dona på balkongen inför våren/sommaren.
Pappas grönafringrar kommer till mig (hoppas jag)


sannalitens.blogg.se
PUBLICERAT: 2011-03-30, 10:27:15 | URL: http://sannalitens.blogg.se/

Svar: Okej :) Ska du göra något roligt denna onsdagkväll (lilllördagen)? :)



Kramar, Sannalitens.blogg.se


Mamsen
PUBLICERAT: 2011-03-30, 12:02:23

Jag ska köpa den som är på den första bilden å sätta upp på lillemans rum.



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar:


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!