2011-03-09
 13:21:24

Ögonlyst och patella godkänd

Hade ett veterinär besökt med Betty igår. Hon skulle ögonlysas och patella kollas. Och hon gick igenom galant. Ingen anmärkning. Skönt det. Men hon va som vanligt lite bråkig och små trotsig under undersökningen. Hade hon inte varit det så hade jag nästan börjat undra vad som va fel på henne. Bestämd och halv tjurig liten fröken är det jag har. Sådan matte sådan hund, säger dom...hehe...
Lisa och Betty skötte sig galant medans vi satt inne på kliniken och väntade på Catarina. Mina flickor tydligen vara duktiga, när dom själva vill alltså.

Catarina va där med 2 vuxna Boston terrier och två valpar. Blev bara så tokigt kär i dom små liven. Skulle kunna äta upp dom i ett naffs om det gott. Helt plötsligt så hade jag en valp i famnen som jag pussade på, hennes mage luktade så ljuvligt. Fick mig ett riktigt gott skratt när en av valparna sprang in i receptionen. Det sa bara tvär stopp och ett liten donk. Men han va lika glad ändå och fortsatta jaga sin spegelbild. Tusan va jag skratta åt honom.
Full action på veterinär kliniken i Älmhult.


Garderobsgrubbel&Byråbekymmer
PUBLICERAT: 2011-03-09, 14:13:09 | URL: http://pyttis.blogg.se/

håll ut cirka 2,5 veckor till, sen kan du köpa det =)


Garderobsgrubbel&Byråbekymmer
PUBLICERAT: 2011-03-09, 14:38:15 | URL: http://pyttis.blogg.se/

Skriv alltså ditt namn och din mail i kommentarsfältet och inte bara i infofälten, så underlättar det för mig att kunna skicka ut nyhetsbrev.

Tack!


Julia
PUBLICERAT: 2011-03-09, 14:42:30 | URL: http://macelin.blogg.se/

Hej Julia här! Vill du ha tips på träning, kost hälsa- utseende klicka in min blogg. Kram!



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar:


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!