2011-03-07
 13:08:29

Lite städning, typ.

Lite av en hemmafru skulle man tro.
Har än så länge hunnit med att fixa lunch till karln min. Och till och med ätit tillsammans med honom. Skepp å hoj! Köksgolvet har blivt avsuget *asg*. Vilket resten av golven också ska bli. Njutningsfullt. Sen har jag typ tvättat köksfönstret, dock väldigt slarvigt såg jag. hm. Diskat undan och torkat av diskbänken och spisen så där tjusigt.
Så nu ska jag minsann ta tag i lite andra saker så att man har de lite tjusigt här hemma i killens lägenhet. Han jobbar ju och sliter på sitt jobb så då kan jag ju hjälpa honom lite snällt här hemma. Han uppskattar det mycket väl vet jag.



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar:


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!