2011-03-16
 21:32:06

Back to Älmhult i morgon då...

Sådär ja...nu har jag "packat" ihop min lilla väska lite smått för att bara koncentrera mig på att göra det jag ska i morgon bitti. Drar mig för det. Men men..kan ju verkligen inte få allt här i livet just nu, typ.
Så lite ensam tid ska de bli i helgen. Kommer kännas något jävla kopiöst ovanligt. Inte haft det på typ...ööööhöö...3 månader och lite till, närmare 4 månader tror jag det är. Fuck så long time.
Bio med morsan, Daniel & Martina. Ett par öl med Kevin. Sen får vi se vart fredagen tar sig dän. Har bestämt att mamma ska ha flickorna i helgen i alla fall. Jag kan väl få vara lite "barnledig". Är ändå i närheten mer eller mindre. Hur lördagen blir för min del vet jag inte ännu. Bjuden på fest i Älmhult. Kanske röja loss där. Eller så kanske man ska vara kvar nere i skaune och chilla läget. Big city, typ...not... Får se vad som händer och fötter!
I morgon blir det ett möte på kommunhuset och sen ska jag till fröken söt optiker. Kolla linserna. Fast...jag är inte till hunda nöjd över dessa, heller. Passar jätte bra men jag ser som en skata. Annars är dom prima. Blir en runda inom bolaget och köpa något smarrigt att smaka av under morgon kvällen. Fixa och dona lite i lägenheten, har ju inte varit hemma på typ evigheter som sagt. Har nog lite att göra. Äter nog ute dessutom..."kinan"...



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar:


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!