2011-06-27
 17:58:43

Värdelös karaktär

Förstört för mig själv, igen. De där med dieten har redan sprukit. Och kommer spricka mer. Fan fan fan. Katastrof ju fan. Dåligt av mig. Tror nästan jag skiter i detta med. Kan ju inte direkt äta frukost, vill inte köra på det själv, kass på att äta regelbundet, "chokladberoende" osv... Dålig karaktär har jag verkligen. Värdelös!
Men om man gör så här då. Att jag inte äter bröd/pasta/potatis/ris, så kanske jag kan lyckas lite i alla fall. Men sen försöka tänka på portioner och ändå bli mätt med mellis osv... Vad tror ni? Och så klart då träning 2-4 dagar i veckan. Då måste de väl hända något... Tror fasiken att jag ska höra med Robert den 11/7 när vi skulle ha uppföljning. Höra vad han tycker, om inget annat så får han fan komma med andra tips!
Det jag verkligen suktar efter just nu är en härlig bit av Death by Chocolate!!!!!



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar:


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!