2011-06-19
 20:19:01

Tjockis ångest

Fan vad jag har ångest över mig själv. Mår illa och känner mig totalt äcklad. Inte allt bra.
Varför? Ja du de ska jag tala om för söta lilla du. För att jag är tjockt, svullen. Magen bara växer känns det som. Extra hakan blir större. Känns inte som jag gör något. Ja jag vet...jag vet vad du tänker nu.. Du tränar ju.. Ja de må jag göra men jag har fan ångest ändå. Gott om det. Känner mig som en jävla svullen elefant, eller något.
Försöker ge tusan i att äta söt saker och kränga massa onyttigheter. Tänka mer på ett äta nyttiga saker, i måttlig mängd. Men de hjälper fan inte. Arg på mig själv!!!



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar:


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!