2011-06-06
 18:39:48

Pust, stön och ett högt stånk

Underbart mör känsla i kroppen. Tog ett duktigt svettigt tag nere på gymmet. Va själv nere i ca 1 timme. Så då passar fröken på att pumpa upp volymen liten och "stönar" till när det börjar bli jobbigt. Ett stön eller två gör att man får lite mer go power i kroppen. Va riktigt duktigt lökig när jag kom hem. Svettig under brösten, svettig längs med ryggen, svettig och illa luktande. Man fan så nöjd va/är jag. Hej jag mår bra!
I morgon så ska jag få intro. Hoppas på ett schema med. Så att man har något att gå på.
Undra sa flundra om jag ska orka mig en lång promenad med doggarna redan tidigt på morgonen. Innan hettan kommer och innan jag blir för lat. För lat kan jag bli rätt fort. Hehe. Skärpning Rebecca, kan inte fortsätta vara lat. Andra kanelbullar nu!


Frida
PUBLICERAT: 2011-06-06, 19:09:29 | URL: http://fridisi.blogg.se/

Fin blogg ^^

Hoppas du haft en bra dag ~



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar:


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!