2011-06-15
 15:13:46

Pinsam historia?

Traskade nyss ner till ICA butiken för att slänga i väg ett paket. Men innan jag slängde igen dörren så fick jag tala om för mina kära Flickor att dom inte kunde följa med. På grund av att jag vill inte göra ännu en tabbe och sen är det inte så jätte säkert att knyta upp två så underbart söta voffsingar utanför en butik. Nej nej!! Så dom fick snällt vara kar innanför lägenhetens väggar. Dock ska jag ta ut dom strax. Ska bara slänga upp en bild på mina trasselsuddar...
Kanske blev lite nyfikna på vad jag lyckats göra för tabbe? Hm. Vet inte om jag vågar berätta det. För jag tycker det är mycket pinsamt...hihi... Får fundera på det medans jag tar ut hundarna på gräsplätten här ute och kastar lite boll. Så får vi se om jag bjuder på en pinsam "historia" sedan.



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar:


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!