2011-06-21
 21:56:38

Onödigt trött

Får man verkligen vara så här trött som jag är just nu? Skamligt alltså. Somnade på soffan hemma hos Webbe. Borde skämmas! Blir nog ännu en kväll som jag går och lägger mig tidigt. Alltså före 12. Troligen före 11 också för den delen. Om jag inte somnar på soffan som jag strax ska inta i sido läge.
Samla sju jävlars massa energi för träning och tvättning i morgon. Trött av tanken. Men det ändras nog. behöver nog bara sova ut ordentligt. Fast jag har inte gjort så mycket ansträngande egentligen. Hm. Bara jag inte är på väg in i någon typ dvala eller något annat jobbigt. Shit. Tänk om. Nä nu får vi inte tänka så. Ryck upp dig för fan!



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar:


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!