2011-06-05
 22:31:10

Man är ju för tusan ingen människor kännare!!!

Det finns ingen som kan veta hur man känner. För alla är vi olika individer. Och kan inte veta en annan persons känslor. Man kan typ ana men inte veta. Vill bara ha det sagt!
Daniel vet inte hur jag känner för vissa saker. Mina syskon vet inte hur jag känner för si och så. Mamma vet inte hur jag känner för andra saker. Läkarna vet inte vad jag känner för de saker vi gör. Och så vidare, och så vidare...cirklen rullar runt hela tiden. Finns inget stopp. Och sen är det ju absolut så att jag vet ju inte vad dom känner. Man är ju för tusan ingen människor kännare! Ha, där kom de ordet jag letat lite efter.
Man kan tro sig veta hur en person känner. Men man blir oftast totalt blåst på det. Så man kan inte veta hur en person känner. Eftersom vi inte lever i varandra. Vi är alla ensama individer med olika känslor.
Tänk före man tror, eller något sådan typ.
Många känslor vill jag bara inte dela med mig av. Dom sitter jag och ruvar på som bäst själv. Vill inte dela med mig. Tiger bättre än muren själv. Jag har många känslor som bubblar, tankar som snurrar och funderingar på livet. Jag är en människa jag med. Öppnar mig inte som en bok och talar om precis allt. Man vill faktiskt hålla lite (mycket) för sig själv. Annars är det inte bra. Eller jo det kanske det är. Men hur bra skulle man egentligen må om man gick och tala om alla ens känslor hur som helst? Inte bra allt, skulle jag tro i alla fall.

Äsch, jag ville bara ha detta skrivet. Så nu vet ni vad jag typ nästan känner. Eller vad man nu ska säga. För egentligen vet ni ju inte det. Men ni förstår kanske hur jag menar med de mesta...


Mams
PUBLICERAT: 2011-06-06, 14:06:51

Jag förstår hur du menar gumman. Bra skrivet av dig + att du inte la ut några namn eller varför du vlle ha detta sagt. Puss på näsan.



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar:


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!