2011-06-28
 23:21:39

Inte någon bra start direkt

Lite smått irriterad. Blir ett viktigt samtal direkt i morgon bitti för att reda ut en sak. Attans att de inte kan funka som de ska. Vad har nu blivit galet tro? Mår illa av ovetandet. Säkert som förra året, nu när det börjar vankas semester tider.
Inga pengar på kontot idag. Dom kommer alltid in på kontot halv 5 varje tisdag. Varför kom dom inte idag?
Godis sugen. Smått röksugen. Baksugen. Mensvärk.  Och nu detta. WTF!!!! Inte min vecka någon stans idag. Och det är ännu bara starten på veckan...hur fan ska den då sluta?
Något positivt va att jag pratat med FK idag och får pengar tillbaka från de jag betalat till gymmet. Tjohej! Och sen att de va grönsakssoppa på Nyfiket på torsdag suger. Men något som va mycket bra va att de gick kalas gott nere på gymmet idag. 20 min på bandet, 12 min "handtrampande", 15*3 25kg abs och avslutar med 15 min på bandet... Back tomorrow.

Hoppas på en bättre dag i morgon. Men endel svar!



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar:


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!