2011-06-01
 11:14:09

Första besöket

Känns riktigt jääävla gott nu. Svettigt, luktar inte gott, lagom mör i kroppen (vågar inte tänka på morgon dagen), mycket glad. Ja så känner man sig efter 1h 15min nere på Qrera. Ser faktiskt fram i mot mina 3 "mjuk starts" månader nu i sommar. Innebär ju helt enkelt att jag kommer ha något att göra på den så kallade fritiden jag har. Sweet as hell alltså.
Kommer en mindre god doft i från min armhåla nu känner jag. Och de rinner något salt i från pannan..hm.. kanske ta och duscha innan Kungen kommer hem på lunch.


Mams
PUBLICERAT: 2011-06-01, 11:36:42

Ja, gör det för annars är det djurplågeri oxå....tänk på dina små.



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar:


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!