2011-06-30
 22:33:58

Förmiddagen planerad

I brist på annat så ska jag nog minsann spendera förmiddagen på gymmet. Upp vettigt, ut me doggarna, frukost och sen ner på gymmet och förbränna lite energi. Som vanligt ska jag göra lunch till oss, orkar jag så ska jag ställa mig och göra kålgott. Så längesedan jag åt detta...suktar...
Se om jag lyckas få Daniel att köra in till Alvesta och köpa ett rosé till mig. Törstat på de hela veckan typ. Jaja jag vet, inte bra att dricka sådant när man ska ner i vikt. Men kan ju inte låta bli. Bland är man bara så sugen. Får jag inte rosé i morgon, är de bara att ta fram 5 litaren som ligger på kylning (vin).



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar:


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!