2011-06-03
 00:32:52

Får jag gå och lägg mig snart?

Känns som lite pensionärs varning på mig just nu...
Små gnällig på grannen som spelar dunka dunka med kass musik hög volym, trött och vill gå och lägga mig (vilket inte är det lättaste med dunka dunka spelade grannar). Hoppas dock verkligen att detta är någon form av utflyttningfest.
Trött i huvudet. Trött i kroppen. Hur fan ska detta sluta? Borde skämmas alltså.
Och sen på köpet har man två små flickor som löper, surar lite, kåtar sig lite, tjafsar som små barn och blänger på varandra mellan varven. Värsta mamman nu ju.
Träna i morgon? Vet inte, men ska i alla fall ner till Älmhult lagom vettigt...*suck*... Piller hämtning, få nada-kulor (?), hämta post, någon som ska hämta kläder, luncha med pojkvännen som förhoppningsvis följer med mig ner. Försöka komma ihåg och posta ett paket med.


Sofia
PUBLICERAT: 2011-06-03, 11:16:54 | URL: http://tiabo.blogg.se/

sv: jag köpte dom på city gross storhushållsavdelning.



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar:


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!