2011-06-27
 10:31:57

Dom lyssnar ju inte

Åh vad arg jag kan bli alltså. Precis ringt till Pingstkyrkans second hand i Älmhult och skällt en massa. Puckon på hög nivå för fan.
Vi va där här om veckan och shoppa lite. Morsan hittade en hylla hon ville ha, vi köpte den. Sa till dom NOGA att dom måste ringa mig och bestämma en dag som dom kan leverera den till mig. För att dom dessutom ska hämta min säng jag vill bli av med.
Tjo fräs alltså. Dom ringde en gång (jag hade inte pengar på tele så kunde inte ringa tillbaka, förväntade mig att dom skulle ringa upp på nytt) men jag hann inte svara. Strunt samma det jag vill ha sagt är att dom hade bara kört till gatan och ställt av hyllan som vi köpt. Hallå! Så kan dom fan inte göra.
Jag sa klart och tydligt att vi skulle boka en dag för leverand eftersom jag inte är hemma så mycket (läs: aldrig). Men dom hade lik förbaskat lämnat de. Men som ytterst lite plåster på såren så ska jag så klart få pengarna tillbaka.
Och för att göra mig ännu mer irriterad va de en minde svensktalande som svara och fatta inget. PUCKO jävel! FAAAAAN för dom!!! Ska ALDRIG mer köpa möbler av dom jävlarna!!! Fy fan vad arg jag är.

Bra start på en måndags förmidda...tjoo hoo... Och nu har dessutom mensen kommit, en vecka sent!!!!!! Ännu mer toppen FAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAN



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar:


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!