2011-06-19
 22:38:25

Balkongen tar sig

Åh by the way vet va tusan jag höll på att glömma. Jag har ju piffat upp vår lilla trånga balkong lite. Inte för att det blev mycket mer plats men de ser mycket bättre ut. Kanske lite mer blomser i en kruka till. Sen får jag nog hejda mig lite...eller, om jag kanske, skulle ta och plantera en kruka med lite gräslök/basilika/dill och sådan smarrigt. Skulle inte vara helt tokigt faktiskt.
Fixar iallafall en bild till er i morgon, så ska ni får se hur de börjar ta sig. Lite små fix kvar så klart men de ser ack så mycket bättre ut nu. Nöjd över hur jag lyckas med det..får man vara det tro utan att bli egoistisk eller liknande..hm.. Aja skit samma. Jag kan om jag vill helt enkelt!
En eller kanske två IKEA vändor på sin höjd till. Sen..kanske..sen att jag är helt nöjd med det jag åstakommit.


Ellen M
PUBLICERAT: 2011-06-19, 23:09:34 | URL: http://etastic.blogg.se/

Visa före- och efter bilder :-)



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar:


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!