2011-07-18
 20:13:29

Svårt att få tag i linsvätska

Ojoj, nu har jag fixat ihop lite pizzabullar inför utflyckten. Trött. Hur jag nu kan vara det efter att inte ha gjort så mycket. Eller joo egentligen har jag ju gjort de. Varit igång rätt bra hela långa dagen. Så jag har nog lite rätt att vara trött efter allt när jag tänker efter.

Men att det ska vara så svårt att få tag i engång pipeter till linserna visste jag fasiken inte. Synsam i Alvesta hade det inte. Specsavers i Hässleholm hade det inte. Är det verkligen bara Synoptik som har det? Orkade inte köra in till stan bara för att köpa det (när jag va i Alvesta). Så fick bli en flaska linsvätska och linshållare bara för detta. Attans. Så nu måste jag lägga linsvätska  från specsavers på minnet. Hur ska detta gå?


joanna- att leva med Aspergers syndrom
PUBLICERAT: 2011-07-18, 21:46:59 | URL: http://domkallarmighannes.com

svar: va med och tävla om en bild på honom då;)



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar:


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!