2011-07-01
 10:50:16

Snart ha fredags förmiddagen paserad

Si så där ja. Då har snart denna förmiddag paserat med. Trevligt trevligt.
Sitter här svettig och klibbig. Strax ut i köket och fixa till disken samt starta upp lunchen. Någon kålgott variant blir de. Mumsigt. Tar duschen efter lunchen. Pallar inte nu. Kanske passa på att dammsuga när man ändå är svettig..hehe..


Blev inte riktigt så bra resultat på gymet som jag hoppats. Jävla slö röv jag är. Foten och knäna sviker mig lite. Men jag ger mig inte direkt i första taget. Om Daniel sover länge i morgon så går jag nog ner och kör lite på crossen i morgonbitti.



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar:


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!