2011-07-08
 11:42:00

Gått ett halvt maraton lopp

Precis hem kommen från gymmet. Fuck va skönt de va att komma ner där igen. Har inte tränat sen förra veckan. Ångest? Japp, de kan man då säga... Men nu så är jag tillbaka. Gött like hell!!!
Har tydligen gått/joggat ett halvt maraton. Heja mig! Så då är det bara halva kvar. Och nu så ska jag ta resten av halvan, av det som är kvar under Juli månad. Pepp pepp.
Känner mig lättare på något häger. Kanske då att något kilo har trillat av mig. Eller så är det att jag har fått lite bättre kondition. Peppar peppar. Vägning i helgen (när/om jag åkter till svärföräldrarna).



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar:


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!