2011-07-25
 21:15:31

Första lydnaden för Thilda & Kevin

Va ju som sagt och kollade på Kevin & Thilda som skulle starta på lydnad. Hur de gick väl typ si så där och lite på tvären.
Thilda va lika intresserad av detta som Kevin. Va nästan jobbigt för mig att se detta som satt på bänken. Ville så sjukt gärna hoppa in och hjälpa till (ta över Kevins roll) men bet mig hårt i armen och satte lim i arslet för att sitta kvar på bänken i busskjulet. Klappar mig på axlen som satt kvar i alla fall...

Några bra bilder blev det kanske inte... Men lägger upp de lilla jag lyckades ta under kvällens lopp.





Det som dom fick lära sig idag va att klicka in hunden och mycket kontaktövningar. Sjukt intressant faktiskt. Sög åt mig detta för att förhoppningsvis kunna göra desamma på min lilla papillon Betty. Lisa är redan "proffs"...



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar:


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!