2011-07-30
 01:21:59

Bröstar upp mina svalor

Fy tusan, tror det är första gången på myckte väldigt länge som jag faktiskt gillar att titta på mina boobisar. För guess what! What? Jag har nästan blivit klart med min bröst tautering. Bara en gång till (förhoppningsvis) som de ska fixas till, fylla i svalan som jag gjorde idag.

Kan ju säga att jag är sjukt najs nöjd med mina svalor på boobsen. Äntligen kan jag stolt brösta upp mig lite..hehe..










Bara tok gillar när jag får ett gott resultat på mina tatueringar. Och sen när ens pojkvän stirrar på brösten, och ler nöjt så värmer de långt in i kroppen på mig!
Han är lika tokig i tatueringar som en annan. Fast han har sjukt mycket mer än vad jag har...



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar:


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!