2011-01-18
 19:53:38

Work out Light

Fy fasiken va gott det var att ta en lång promenad med Lisa & Betty igår. Gav en väldigt mycket. Känns i kroppen idag känner jag. Inte orkat ge mig ut på en lång runda idag med dom små. Va dock i hallen och gjorde nytta. Och sen unna jag mig 15 minuter i solariet, slappna av och bara götta sig en stund. Lyx, typ.
Får ta och bruka lite allvar som så många andra gör nu i början av året. Se om man kan göra något vettigt med denna kropp och få någon förändring på vikten och allt vad det hela innebär. Fast jag kör inte på så jävla hårt. Vill inte tappa denna lilla motivation jag har. Tar det typ sakta och säkert. Hålla humöret på topp.
Maten och dess rutiner börjar jag få ordning på. Så någon speciell diet kör jag inte på. Kan jag i alla fall inte påstå. Mitt egna race. Och det är väl så det ska vara. Eller har jag fel? hm. Går nog bra detta, får vi hoppas.



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar:


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!