2011-01-20
 20:59:09

Transport från IKEA och hem

Så där ja, nu så har jag målat tånaglarna och funderat lite en stund.

Ringde till IKEA kundservice nu i kväll. Kollade upp vad det skulle kosta om man ville transportera hem något i från varuhuset. Eftersom jag inte har någon bil + släp eller vet någon som har bil med dragkrok osv. Så ringde jag och kollade upp vad det skulle kosta. Faktiskt inte så dyrt. Trodde det skulle vara mycket värre. Så där slapp jag sätta hjärtat mitt i halsen. Så nu ska jag bara dra mig en liten närmare fundering på om jag ska köpa mig en Ektorp soffa på IKEA eller hur jag ska göra. Funderar på det över helgen. Bestämmer mig på Måndag över hur jag ska göra. Måste ringa ett samtal i morgon, se hur mycket kulor jag har undan sparat på mitt "hemliga" konto.
Detta kan innebära att jag snart kan sluta vara sur över soffa och matta. Kanske lönar sig.



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar:


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!