2011-01-25
 11:22:55

Ska tydligen ha snott kläder

Fick ett meddelande i söndags. Personen frågade om jag hade några kläder som var hennes. Men det är bara det att jag har lämnat kvar det kan har lånat. Men nu är det tydligen mer "allvarligt" för det känns som man blir anklagad för att ha snott kläder från personen. Dock så förstår jag inte hur jag ska kunna ha snott kläder när det typ inte är något som passar mig ändå. Och sen så har jag inte varit i hennes lägenhet på typ 4 veckor. Så hur fasiken ska jag ha kunnat sno kläder i från henne. Och sen har vi varken samma storlek eller smak på kläder. Sno från en "kompis", nä jag tror inte det alltså. Men få ett meddelande så där hastigt och lustigt och bli anklagad för saker och ting. HALLÅ säger jag bara eller jag mer skriker det. För det är absolut dålig stil. Är det så att man anklagar någon så kan man också be om ursäkt för att personen hade tagit fel. Men nä då. Det är för mycket begärt. Är det så att den personen som anklagar mig för att jag ska ha snott kläder från henne så kan hon då fan gå in i min garderob så ska jag visa att jag inte har något som är hennes.
Kan ju bara säga att få en sådan anklagelse har fått mig att må jävligt dåligt under ett par dagar. Har försökt få tag i henne med men hon vägrar svara. Bah!



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar:


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!