2011-01-25
 10:13:39

Poolen i Ljungby

Helgen har varit absolut totalt underbar tycker jag. Men ärligt talat så brukar den faktiskt vara det. Bara jag får vara hos Daniel eller i hans närvaro så är det kalas kalas. Denna helgen hittade vi till och med på lite kuligt tillsammans med barnen.
Skickade in ungarna i bilen efter att vi packat en varsin väska med badkläder. Sen tog vi en tripp till Ljungby och plaskade i poolen. Faktiskt skönt och kul att komma i från lite så tillsammans med barnen. Dom hade verkligen kul får jag säga. Syntes på dom. Söndagen bestod av bara slapp.
Dock har mitt humör inte varit på det absoluta topp som jag skulle vilja. Men va fan. Man kan ju inte vara bäst alltid. Lite smått irriterad. Kantstött. Spott och tvi får jag säga. Glömde nog humöret hemma. Men lusten hade jag med mig till Vislanda.
Så helgen har faktiskt inte varit fy skam. Älskar mina helgen tillsammans med Daniel, flickorna och barnen. Kärlek!



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar:


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!