2011-01-25
 19:54:17

Kladdkakemuffins & chokladfudge

Så där ja. Nu har jag nästan varit riktigt duktig. Har faktiskt tagit och bakat lite. De va absolut inte igår då jag fick ett sådant här ryck och bakade lite spännande.
Just nu i denna sekund så står kladdkakemuffins i ugnen och ska strax plockas ut och i kylen har jag chokladfudge. Första gången jag gjorde fudge så får se hur resultatet blir lite senare, eller om jag låter det stå tills i morgon. Har inga "förvarings"lådor hemma så måste köpa det i morgon.
Hittade recepten i en blogg. Så kände liksom att jag bara var tvungen att testa lite. Tror jag ska baka lite i morgon med. Men liksom bara om jag har samma lust som idag. Fast egentligen har jag ingen lust till något. Men att baka lite var faktiskt kul. Kreativ. Nästan så att man har saknat känslan.



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar:


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!