2011-01-20
 11:30:46

Kaffe? (inget svar)

Här har man gjort X antal försök att ta ett par koppar kaffe och lite tjöt med en person. Men inte fått något vidare bra resultat på det hela. Det ända man har fått som svar är typ "inte idag, men i morgon är jag ledig" eller "är hemma hela dagen i morgon så vi kan ju ta det då. Höras om tid i morgon". Kul tänker jag och väntar på att personen ska höra av sig. Gör personen det? Nä! Jag har till och med skickat meddelande och frågat om vi ska ta den där koppen nu. Men icke fått något svar på det.
Skit samma är det så det ska vara så ger jag fan i allt med att höra av mig i framtiden. Jag har gjort ett par tappra försök nu och pallar inte krypa efter personen mer. Energiätande känner jag att det är. Ger upp helt enkelt. Man kan ju liksom ändå höra av sig på ett eller annat sätt och tala om att typ "nej, jag orkar inte idag. Kan vi ta det vid ett annat tillfälle eller liknande?". Hade hellre fått ett sådant svar än att ute bli. Nä nu får det vara.



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar:


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!