2011-01-25
 10:24:01

IKEA igår, mattan på golvet

Jag & Daniel va på IKEA i går. Skulle bara shoppa lite candy (gott & blandat) men fick faktiskt hem min matta som jag gått och kollat på. Och för samma pris som det var tänkt. Heja mig alltså. Kunde väntat till slutet på veckan och handla den men icke den skulle med mig hem igår. Så nu ligger den så fint på golvet här under mig. Flickorna har redan lagt beslag på den. Alla tugg ben över hela matten. *suck*. Säger inget så har jag inget sagt. Känns som om det är lika bra. Älskar mina så hottentottar fast dom är frustrerande i mellan åt.
Kollade upp hur mycket jag hade på mitt "hemliga" konto och så började tanken mer på det där med Ektorp soffan. Åh hej vad tankarna snurrar får jag då fan säga. Hade inte riktigt så mycket som jag trodde. Men jag är ändå jävligt sugen på att slå till på den där soffan. Kanske ska vänta till slutet på februari eller något. Så hinner summan öka lite. Och jag hinner kanske då med köpa soffbord och tv-bänk. Detta jävla tänkande är inte kul alls. Fundera fundera fundera fundera fundera. Känns som om jag inte gör något annat i mellan åt.
men men



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar:


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!