2011-01-31
 18:31:37

Hatar Måndagar & Älskar Fredagar

Jag typ verkligen hatar Måndagar. Sen så älskar jag verkligen Fredagar. Varför?
Ja det är nog inte av samma anledningar som så många andra har. Men det är det att på måndagar så måste jag hem till Älmhult. Tjoho, not! Efter att ha spenderat en underbar helg tillsammans med älsklingen så måste man åter gå till vardagen och den gör min Måndag till pest och pina. Brukar hålla i sig ett par dagar. Närmare Onsdag så kan jag eventuellt börja bli människa igen. Inte alltid med oftast. För då inser jag att det inte är många dagar kvar tills det är Fredag. Och vad händer på fredagar? Jo, då får man träffa den där underbara mannen som gör livet glatt. Lite smått hög på kärleken får jag då säga. Men är det inte så man ska vara? Får ju njuta av det. Och jag älskar det. Varje sekund som jag är med Finast så mår man lovely. Önskar att jag alltid kunde ha den där underbara känslan hela tiden. Men den försvinner och blir gå på måndagar. Vilket suger stor jävla rövkuk alltså...Bah! Men sen så kommer dom här underbara vackra fredagar och räddar mig. Tjoho! Skulle man göra utan dom egentligen.
Vad sker i veckan tro? Mer bakning? Jobb? Möten? Städa?



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar:


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!