2011-01-25
 14:29:08

Dom sover så jag smyger

Har nu två trötta flickor på varsin sida om mig. Sitter och fundera på om jag ska våga att ge mig ut på byn en liten sväng. Ner till affären och shoppa så att jag kan försöka baka något. Vad? Vet jag inte ännu. Men jag känner att jag vill och nästan måste göra något kreativt. Och sen när jag ändå är nere i byn så ska jag så klart passa på att lägga mig i grillen och få lite color. Så tjusigt så. Lite i hopp om att det ska ge mig ett bättre humör. För idag är jag då inte på något spännande humör. Örk!!!, säger jag bara.
Just det. Tusan med. Måste nog ta och bada "lillasyster" idag med. Hon ser inte fin ut efter dagens promenad. Lite skit i arslet har hon med. Men vill inte väcka henne nu när hon ligger så fint och trynar på soffdivanen. Love my girls!



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar:


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!