2011-01-31
 17:12:34

Datorn tillbaka i mina händer.

Kan bara tala om att jag sitter vid min egna laptop nu och det funkar felfritt, hoppas jag. Helt jävla fucking awsome alltså. Varit både skönt och jobbigt att vara utan datorn. Men nu så ska jag då inte lyckas få något jävla virus i den.
Daniels polare har pillat på laptopen och nu så har jag till och med ett antivirus program. Dumt av mig att inte fixa det innan. Men men, bättre sent än aldrig. Typ.
Sitter nu i Daniels säng och slö surfar lite. Ärligt talat så har jag bara förflyttat mig från soffan till sängen för att datorn kom hem. Nu är Daniel och hans påg på gympa så jag får lite mer ensam tid. Som om jag inte haft nog av det idag. Har gjort absolut inte ett skit alltså. Fuck så mycket ångest jag har över det egentligen. Men jag har då inte orkat. Bara legat på soffan och kollar The OC. Gått ut med flickorna mellan varven. Råkat somna en stund. Äch va fan det är ju ännu en grå måndag, så lite slö får man vara. Kan jag tycka. Det är ju inte så att jag är det alltid. Brukar ha lite att göra här hemma i Vislanda. Men inte idag. Och det är tillåtet. Kan jag tycka. Möspös, not.



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar:


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!