2011-02-24
 22:47:33

"Paranormal activity 2"

"Paranormal activity 2" va verkligen en film som jag gärna hade kunnat skippa att se. Fy tusan va läskig om jag får säga min mening. Tur jag hade karln i soffan tillsammans med hundarna. För hade jag kollat på den filmen själv hade jag nog fan sketit ner mig.
Och när vi ligger som mest spända i soffan och det är mer eller mindre som mest läskigt på filmen så...usch... Börjar mina hundar skälla och det kommer ett ljud i från hallen. Vi sätter oss upp helt jävla totalt spända och undrar vad fan det är som händer. Daniel smyger försiktigt ut i hallen tillsammans med hundarna och ser att det ligger ett brav på hallmattan. En räkning, grannen måste ha varit nere och lämnat den till oss Nu. FY FAEN säger jag bara. Trodde jävlar att vi skulle skita ner oss både två när allt detta hände på en och samma gång.
Fast nu är jag nästan lite sugen på att se ettan med. Dock ska den tydligen inte vara lika bra som tvåan..hm..
Kan ju lungt och säkert säga att natta kissa hundarna gick super snabbt. Vill inte vara ute för länge. Usch. Och nu ska man ta och fixa till sig in för nattens sov timmar. Vågar man sova? Kanske måste ha sänglampan tänd.


Carro
PUBLICERAT: 2011-02-24, 22:54:57 | URL: http://carolineannamarie.blogg.se/

Den är LÄSKIG!



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar:


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!