2011-02-24
 17:49:20

Ny badad bil. Prima skinka.

Daniel har fått en ny tvättad bil. Och han trodde faktiskt knappt att det va hans bil som stod på parkeringen när han kom in efter att ha kissat mina små flickor, trodde mer på att det va en till i byn som hade likadan vil som han. Tvungen att fråga mig och jag hade gjort något som till exempel tvättat bilen. Jojo mensan det hade jag. Sa till och med förlåt. Ut i fall att. Men men, nu har vi en ny tvättad fin SAAB 9-3 i alla fall. Så tjusigt så.
Den va faktiskt inte jätte smutsig nu när jag tvätta henne. Men jag kände bara att jag va tvungen att göra det. Ny badad bil, prima skinka!


Kjetilmonika
PUBLICERAT: 2011-09-08, 10:35:41 | URL: http://kjetilmonika.blogfeaturing.com

I bookmarked this guestbook. Thank you for good job!



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar:


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!