2011-02-25
 17:17:01

Nästan ett eko i kylen

Tror jag ska ta och börja på maten lite smått nu. Soffan är så grymt skön men måste göra lite nytta. Mannen har kommit hem från jobbet. Duktig karl. Nu sitter han och pratar med sig själv och sina räkningar. Bon Jovi spelas på lagom skön nivå och man är bara totalt avslappnad. Flickorna ligger och mer eller mindre sover på en varsin sida om mig. Så söta. Kärlek det där.
Rensade i kylen efter att ha fått lite smått panik. Daniel tyckte att jag va duktigt så det måste jag nog ha varit. Kan ju säga att det var denna kyl i behov av. En mindre rensning på gamla utgångna saker. Örk! Så nu har vi mer plats i kylen. Nästan så att man kan höra ett litet litet eko, nää så tomt är det inte. Det är bara lite mer plats för saker och ting nu. Bra värre liksom.
Blev lite glasburkar tömda med. Yeah!! Dom är mina mina mina...hihi... Alltid bra att ha, typ. Kanske får för mig att göra något gott som jag kan fylla bukarna med. Så här ska det inte kastas några glasburkar. Hör sen!



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar:


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!