2011-02-10
 16:57:39

Lunch på Olé

Blev en lätt lunch på Olé tillsammans med Jeanette och Adde idag, så där hastigt och lustigt. Trevligt värre faktiskt. J har nu fått tjänsten i Älmhult i stället. Grattis bruden! Så nu sparar hon en massa timmar farande till Ljungby. Och så kanske det blir mer fika stunder för oss. hehe.

Tog sedan cyklen och trampade ner till Försäkringskassan för att fixa lit med ett par papper. Så nu har jag lite ur världen. Skönt! Blev en runda på IKEA, bara för att jag va i på det hållet. Blev 3 krukor på fynd som ska stå i sovrummet och en grön tjofräs sak som jag ställde i en av mina krukor i stora rummet. Men behöver nog minst 2 till, ser jag. Så får kanske ta en runda dit där nästa vecka och dona med det. Ska köpa några fina hållbara växter att sätta i krukorna med. Blir nog så fint så när det är klart.
Har inte blivit någon lång promenad idag. Lite ångest för det faktiskt. Blivit lite mer soffmys i stället.



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar:


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!