2011-02-22
 16:50:28

Lite gjort men inte så mycket som jag borde

Har fått lite lite lite vettigt gjort idag. Kladdkaka i förmiddes, den fick snällt följa med Daniel till jobbet och snart får jag "domen". Gjorde lunch till Daniel med dock så åt jag inte med honom som jag hade tänkt mig. Men men, shit happens. Plugga har jag inte heller gjort. Men plockat lite här hemma och funderat på om jag ska våga möblera om på Eddies rum. Backar två steg och går ut i från rummet. Gör det inte säger huvudet och kroppen fast jag själv vill. Men tog faktiskt och lyssnade på kroppen och huvudet. Slängde igång en film i stället. Kogänget. Tjosan hoppsan och så somna jag på soffan. Fuck me. Men men, som sagt shit happens. Nu är man i alla fall typ vaken. Har ätit och till och med bakat en banankaka som står i ugnen och gottar till sig lite. När klockan ringer och den ska ut ur värmen så är det en liten promenad med hundarna som är tanken. Älsklingen jobbar över idag. Så han är snart hemma. Strax efter 17. Ska fråga honom vad han skulle tycka om att jag tog tag i min SvenskaB kurs som jag har vilande. Hm. Våga eller banga? Stor fråga det där...



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar:


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!