2011-02-24
 11:08:01

Låter köket vila lite idag.

Blev pizzapullar i kökstjänsten igår. Bild och recept kommer lite senare. Smarrigt goda blev dom. Praktiskt mellis till dom små söta barnen här hemma eller till min söta pojkvän som gillar mina små köksideér.

Idag blir det nog inget mys i köket. Tror jag. Men man vet aldrig. Kanske rätt bra och låta köket vila i från mig. Bara fixa lunch till Daniel. troligen det ända jag hinner nu känns det som Ska ner till Älmhult och göra ett par ärende idag, eftermiddag. Ska även ner i morgon, igen. Så kanske får sparande köksmyset till helgen eller nästa vecka.
Göra en liten tårta till födelsebarnet. Fast han fyller år idag, 5 år, stora pojken. Men kommer inte till oss förens på Måndag. Ack som man längtar efter dom små barnen.




KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar:


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!