2011-02-14
 14:04:02

Koh Thai i Lördes

I lördes så tog vi och åkte in till stan för att lyxa till det lite med att äta ute. Blev en bit mat på Koh Thai i Växjö. Rätt mysigt faktiskt. Och maten, aa jo den va god den med. Sällskapet jag hade va det bästa. Väl hemma sen så blev det ett par glas rötjut som va kvar sedan fredagen. En film på det. Det kunde inte bli mycket bättre än så.

Blev en runda på Rusta. Lite mindre shopping och lite tapetinsperation. Daniel är lika sugen som jag på att tepetsera om en vägg hemma. Fast han hos sig och jag hos mig. Vem vet vad som händer.



Denna weekend har varit alldeles utom ordentligt undebar. Om jag får säga vad jag tycker. Och vädret är nog bland det sista vi ska klaga på, fast det har varit minus grader, men solen har varit framme och värmt en ner kyld kind. KÄRLEK!!



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar:


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!