2011-02-14
 12:58:09

Karln tillbaka @ work

Lunchen avklarad. Disken undan röjd. Karln tillbaka på jobbet. Jahapp vad ska man nu göra då? Sitta och rulla tummarna och vänta på bättre stunder? Små barn roar sig lätt va de ja.. Tar de tillbaka. Jag är nog inte så lätt road i alla fall.


Skulle vilja baka något känner jag. Men elvispen är hemma hos mig. Och jag trivs bäst att baka i mitt eget kök. Bakdag i morgon i stället. Får förhoppningsvis besök av en lillebror vid namn Kevin. Bjuda på vaniljsemla och cola, tänkte jag. Kanske bjuda Jeanette & Sally på en vaniljsemla med, fast på onsdagen i stället. För det är väl då det är semledagen? Eller...om man skulle bjuda hem Daniel & barnen till mig och flickorna på fika efter jobbet/skolan. Ha lite onsdags mys.


Lite hemlighetsfull är jag fortfarande fast Daniel redan har sett en av mina små hemligheter...hihi... Liten räv bakom örat har jag *ler*.



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar:


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!