2011-02-26
 17:24:38

Hundjävlar!!!!!

Hundjävlar säger jag bara. Eller jag säger det inte jag skriker det. HUNDJÄVLAR!!!
Mina så kallade snälla söta underbara flickor har fan gjort bort sig totalt idag. Fy säger jag bara. Fy fy fy...
Hade resterna av tacopajen idag. La upp på tallriken och sen gick vi och satte oss i soffan. Va en liten bit tacopaj kvar i köket. Så när vi hade ätit upp så går lilla söta Daniel ut i köket för att ta sig en "efterrätt", han passar dessutom på att ge flickorna en pytte liten bit paj. Han kommer snällt tillbaka och sätter sig i soffan tillsammans med mig. Hundarna följer efter honom. Men försvinner väldigt fort igen. Det är tyst. För tyst och stilla. Börjar undra vart hundarna är och gör. Så jag tar mig i kragen och går ut i köket. Vad tror ni jag får se där? Joo ni, det ska jag tala om. Lisa har hoppat upp på stolen, tagit pajbiten som va på köksbordet och står nu på stolen och gluffsar i sig detta. Betty är på golvet och tuggar upp det som faller ner. Fy fan säger jag bara. Hundjävlar! Tar tag i dom båda och efter lite gnäll från deras sida så fyar jag ordentligt på dom. Usch!
Väluppfostrade flickor, fan heller att dom är det idag. Bah! Arg arg arg...



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar:


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!