2011-02-04
 15:39:31

Fodervärdsavtal - Betty

Så nu har vi skrivit fodervärdsavtal till Betty. Vetrenären på Måndag för att få en liten spruta.
Kopp kaffe och lite tragg hemma hos Ia och pojkarna. Fick träffa Tacha med, en fin boxer som inte mår så bra just nu. Innan vi skulle åka hem så orkade hon sig upp och hälsa. Lisa, Ella & Betty gillade inte ritkgit det hela och förde lite oväsen men tystnade till sist. Eller ja Ella tystnade inte...om hon morrade eller spann vet jag inte men något gjorde hon i alla fall. Gav sjuka Tacha lite massage vilket uppskattade väldigt väldigt mycket märkte jag. Fröken Lisa blev dock lite svartsjuk. Men men. Hade kunnat ta med mig Tacha hem. Pussa på henne lite.
Nu så ska vi vänta på nästa löp hos lilla Bettan. Då ska hon få nuppa med pojke i stället för att nuppa med Lisa hela tiden. Doggy doggy. Kåta som kaniner är mina små flickor just nu. Men snart så är allt som vanligt igen. Hoppas jag!
Va nere på Frö handlen i morse tillsammans med mamma. Lite mindre shopping kan man ju säga. Blev en tidsbokning för fotografering den 25/2, till mina små hönor. Lite kul. Se om dom fastnar, mina puddingar!



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar:


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!