2011-02-26
 11:31:21

Fick nästan frukost på sängen

Hade jag bara legat kvar i sängen 5 minuter till så hade jag fått frukost på sängen. Men nu blev det i stället frukost i soffan. Men det va helt klart mysigt det med. Karln min kan konsten att skämma bort en lite smått. Fast vi är nog båda rätt duktiga på det där med att skämma bort varandra.
Smörgås, kaffe, jouice och för min del vatten.
Helvete vilken jäkla skallebank jag  har dragit på mig. Skojar man inte med. Vakna med skallebarn är fan bland det västa jag vet. Usch alltså. Får nog ta ett par piller mot det och sen dra mig tillbaka till sängen. Nojsa med kudden.



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar:


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!