2011-02-21
 11:31:03

Endast i underkläderna vid disken

Ut kommer jag från duschen. Tar på mig linserna, bh, trosa och strumpor. Går runt i lägenheten och plockar lite. Lyssnar på hög musik via Spotify. Försöker tycka om situationen. Går inte som jag vill, tankarna bara spinner om kring i huvudet på mig. Har ännu inte fått på mig mer kläder än bara underkladerna. Ställer mig och diskar lite så att jag får undan röjt i köket. Hem kommer Daniel för att byta om lite snabbt innan han ska vidare in till stan. Tandläkaren väntar på honom där. Han kollar lite smått chockat på mig där jag står, vid disken i bara underkläder och säger "eehe, okey?!?", jag vänder mig bara om och "får jag inte stå och diska så här?" , "joo då" får jag som svar innan han går och slänger av sig arbetsbyxorna och tar på sig jeansen. Får en snabb puss av honom innan han går ut genom dörren igen. Hoppas att dom kan hjälpa honom med hand elendiga tand. Stackars prinsen min.

Jag är nog verkligen inte på hugget idag.

Plockat undan lite på barnens rum och i resten av lägenheten. Röjt undan disken och nu funderar jag på om jag ska göra någon sockerkaka till i eftermiddag. Snart dags att ta ut mina små flickor med och då måste jag så klart få på mig kläderna. (hard work).



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar:


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!