2011-02-02
 14:36:02

"det man inte har i huvudet, har man i benen"

Nu har jag verkligen fått känna av ord språket "det man inte har i huvudet, har man i benen".
Va nere på Konsum och skulle handla lite nödvändigt till baket. Kommer hem och börjar lite smått med chokladmarmeladen. Letar efter chokladen jag visste jag la i korgen. FAN, måste ha glömt det i affären!! Efter att ha svurit i 2 minuter så tar jag på mig skorna, igen och går ner till Konsum och frågar om jag glömt chokladen. Jojo minsann det hade jag. På mindre än 30 minuter så har jag varit på Konsum två gånger.
Känns som jag har fått mig ett ordentligt träningspass så som jag har "sprungit". Kommer nog kännas i den där jobbiga vänster foten jag dras med varje dag. Ska i alla fall i nte ut på fler sådana runder idag har jag bestämt mig för. Får vara till i morgon i så fall.
Chokladmarmeladen är i alla fall gjord. Ska bara vänta på att tvätten ska bli torr. Sen så ska jag minsann börja på degen till bullarna. Tjosan hoppsan.
Tror jag ska passa på att ta ut mina flickor nu i väntas tid. Så får jag det gjort med.



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar:


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!